Nie je mi zrejmé (doriešené?):
-
chýbajúce kontakty na ľudí v ňom uvedených má vyhľadať a doplniť koordinátor?
-
pri viacerých menách sú uvedené značky, ktorým nerozumiem a nevedeli sa mi k nim vyjadriť: pracovníci kancelárie pre participáciu verejnosti ani Ing. Vojtechová (poverená vedením sociálneho oddelenia)
-
chýba priame prepojenie so sociálnym oddelením (možnosť zasielania služieb, noviniek koordinátorovi e-mailom)
Napriek uvedeným nedostatkom sa snažím podať osamelým občanom čo najpresnejšie informácie. Telefonáty prebiehajú v dopoludňajších hodinách, málokedy v popoludňajších (seniori navštevujú už zväčša denné centrá) v domácich priestoroch.
Záver:
Mesiac december je obdobie adventu a čas vianočných sviatkov, preto som navrhla (nedostala som spätnú odozvu) telefonáty ukončiť so súhlasom MČ BA - NM dňa 20. decembra 2014. Napokon, dohodu o pracovnej činnosti mám uzatvorenú len do 31.12.2014.
Keďže mi oficiálne stanovisko o ukončení príp. predĺžení projektu nebolo oznámené, opatrne a v nádeji som sa so samotnými respondentmi - seniormi dohodla na opätovnom kontakte v mesiaci január 2015.
Dôležité – doporučujem kontaktovať:
(v záujme ochrany osobných údajov, neuvádzame mená)
Viackrát som zvonila, nedvíhajú: telefón:
6 osôb,
Osobný kontakt, žiadosť o umiestnenie do zariadenia pre seniorov
1 osoba
Upratovanie raz do roka dôveryhodnou osobou
2 osoby
Osobný kontakt, opatrovateľka, upratovanie domácnosti podľa potreby
1 osoba
Výrub stromov, ktoré jej zasahujú do domácnosti (tma a zvýšený účet za elektrinu), uprednostnila by menší porast, podnet bol už dávnejšie hlásený na príslušný odbor
2 osoby
Bytové pomery
1 osoba - býva v podnájme, kde sa nekúri, treba riešiť urgent jej situáciu, je ochotná i byt kúpiť, žiadosť má podanú už niekoľko rokov na príslušnom oddelení
1 osoba - v byte má vypnuté kúrenie, sprchovať a kúpať sa chodí k susede, súdny spor o byt
Osobný kontakt
2 osoby
Podanie žiadosti o umiestnenie do sanatória Krásna Hôrka - žiadna odozva
1 osoba
V Bratislave, 22.12.2014